2010. augusztus 3., kedd

Granita
























Nem rég fedeztem fel  a granitát mint nyári édességet, kár volt ilyen soká várni vele, a mai desszertünk sárgadinnye granita menta szörppel és sárgadinnye granita grenadine szörppel lett, mert azért   a cocktailoknak  is nagy kedvelői vagyunk ám, ezért  ezek az alapanyagok kéznél voltak.
Ha nincs, akkor cukor sziruppal helyettesíthető ( az eredeti receptek is azt írják elő)
Most is ananász dinnyét használtam személyenként 1-2 szeletet,és aprító géppel átforgattam egy -két löttyintés mint az a már említett coctailloknál  szokásos- menta szörp,illetve a másik adaghoz grenadine ( gránát alma szörp)  és mehet is fagyasztóba én  műanyag dobozokba  töltöttem jó félóra elteltével átkevertem villával ha nem elég jó az állaga akkor még érdemes kissé  tovább hűteni.

1 megjegyzés:

Related Posts
 alt=
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly