2015. július 29., szerda

5 éves lett a blog!





5 évvel ezelőtt  döntöttem úgy  megmutatom mit-és hogyan főzök én.
Nálunk azóta is ( előtte is )naponta friss étel kerül az asztalra.
Igyekszem gondosan megválogatni mit eszünk nagy figyelmet fordítok  a menük összeállítására, s igyekszem a  családomnak  a vendégeinknek változatosan főzni.
Mindig azt esszük aminek ép  a szezonja van,  szinte mindent amit csak lehet   a piacról őstermelőktől szerzek be.
A fűszernövények nagy része megterem a teraszon  s  a kertben, ezeket nagyon szívesen használom az ételek ízesítésére díszítésére.  
Nálunk nincs félkész étel, konzerv,tartósító, ételszínezék és egyéb adalék.



Hosszú,vagy rövid időszak ez az 5 év ?- nehéz erre  a kérdésre válaszolni.
Rengeteg ötlet, elképzelés  várt megvalósításra amikor  az első bejegyzések  megjelentek.
Lassan  megismerkedtem  a  technikával a posztolás titkaival s számtalan  remek vagyis általam remeknek  tartott receptet megosztottam.

A fogadtatás vegyes .
Kommentek  hozzászólások hiányában  nehéz megítélni  tetszett-e, megfőzte- e  valaki rajtam kívül?
A  népszerűségi listákon nem túl előkelő helyen   lelhető fel  e blog, ennek az okára nem találtam meg a választ, időnként fontolóra veszem  van-  e értelme folytatni  elég érdekes -e mások számára is  a konyhám ?

Mivel az élet többször kényszer pihenőt iktatott be,  így el kell ismernem  minden igyekezetem ellenére voltak fennakadások, kihagyások. Mégis úgy gondolom,  szép számmal találhatóak  itt receptek,  s van még  bőven recept  és ötlet ami leírhatnék .....

Ami  a képeket illeti  az bizony nem profi munka,  sőt, nem beállított fotó egyik sem,  ahogy  a tányérunkra kerül, úgy kerül  fel a  blogba is, gyorsan elkattintva a gépet, mert én háziasszony vagyok aki  terít, felszolgál és együtt eszik  családjával, hiszen  frissen, forrón szeretjük az ételt .
Így nincsenek trükkök, kellő fényviszonyok és egyéb kellékek sem .

A látogató fantáziájára bízom elhiszi-e, hogy ízletes az általam készített étel.


Szeretnék köszönetet mondani  a hűséges olvasóknak és azoknak   is akik csak  egy-egy recept  miatt látogatják a Rozmaring &Ibolya blogot.




  

4 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok!! 5 év, bizony hosszú idő, és kívánok még blogírással eltöltött sokszor 5 évet.
    Üdvözlettel: Gizi (a Gizi-receptjei blogból)

    VálaszTörlés
  2. Kedves GIZI!
    Köszönöm szépen a köszöntést és a jó kívánságokat,mert blogot írni jó, ahogy azt Te is tudod .
    Jó kedvű főzést-sütést !
    Üdv: Ibolya / Rozmaring & ibolya

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ibolya! Gratulálok az 5. születésnaphoz! Rendszeres olvasód vagyok, mert nagyon tetszenek a receptjeid! Bízom benne, hogy lelkesedésed nem fog elszállni és a továbbiakban is hasonló finomságokkal örvendeztetsz meg minket!
    Üdvözlettel: Zsófi

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsófi!
    Köszönöm,hogy rendszeresen figyelemmel kíséred a bejegyzéseimet,s a biztatást is a folytatást illetően.Várlak szeretettel a jövőben is!
    Üdv : Ibolya/ Rozmaring & ibolya

    VálaszTörlés

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...