2011. március 30., szerda

"egy jó szó"

Kaptam egy jó szót!!.... most amikor annyi minden történik a valóságban élet -halál igen ez  a dolgok rendre, aztán mégis mikor az ember szembesül vele csak áll tehetetlenül széttárt karokkal  ez is a dolgok rendje ???.... De az élet megy tovább itt ez  a jó szó is, mely "csak " egy játék, mégis  billenti a mérleget  ....Kriszta küldte,  köszönet érte itt és most,  szó szerint ez:   Szia!! Én adni szeretnék "Egy jó szót" mivel sokat olvasgatom az oldalad és invitálni Eszter játékába!! Katt ide! (http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html )





Sőt, a jó szó mellé szappan is jár Esztertől  annyi ahány jó szót gyűjtök, ez  igazán nagylelkű Esztertől .
Köszönöm  Neki is előre is .Mivel játék nekem is van "dolgom" tovább küldeni vagyis adni valakinek egy jó szót....szívesen  ,de kinek is ?? annyi "jelentkező" lenne (inkább jelölt) én mégis úgy értelmeztem  ,lehet tévesen,  nem sokat kell küldeni hanem egyet kiválasztani, küldöm (bár nehéz a döntés) ide

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szepen koszonom, hihetetlenul kedves meglepetes volt! Vegtelenul megtisztelo, hogy ram esett a valasztasod! (Elolvastam a jatekszabalyokat, en ugy ertettem, hogy tobb embernek is elkuldheted, de mindenkinek csak egyszer.)
    (u.i.: Valamiert az olasz valtozat jon be a linken; ha nem haragszol, itt megadom a magyar nyelvuet is:
    http://videkek.blogspot.com/ )

    MEG EGYSZER KOSZONOM!

    VálaszTörlés
  2. Remelem, ez nem ellenkezik a szabalyokkal, de szeretnek neked is kuldeni "egy jo szot"! :)

    VálaszTörlés

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...