2011. március 6., vasárnap

Így láttam én ......

A múlt hónapban  jártunk  a Nyugat Dunántúlon, erről most az Utazás kiállítás idején különösen aktuális beszámolni, hisz majdnem Győrbe is ellátogattunk,  aki most  e rangos kiállítás díszvendége.

 Majdnem,  mert végül  a számtalan program közül  amit a környék kínál, mást választottunk, olyan rövid időbe sajnos nem fért bele. Pedig mi hűségesen visszalátogatunk erre  vidékre évek óta, igyekszünk felfedezni mindent.  Ezen azért nagyon nem lehet csodálkozni, hisz valaha  az utazás  a "mindennapjaimhoz" tartozott, aztán egy külföldi férjjel az oldalamon  talán érthető  is ha igyekszem  úgy alakítani életünket,  minnél többet utazzunk  Magyarországon is, mert van mit megmutatni  és a gyerekek ha felnőnek ismerjék, tudják mi hol van....
Tehát utazunk, amikor csak tehetjük,  Sopron, különösen kedves   nekünk, ide  évről évre visszatérünk, eddig ugyanabba a  szállodába, de   az idén kaptunk egy nagyon kedvező ajánlatot, amit  nem lehetett visszautasítani, elhagytuk  a biztosat a bizonytalanért,....

útra keltünk ....

Íme  néhány gondolat erről.....

 Mit írjak, majd egy hónapja gondolkodom a szállodáról az étteremről!
Azt nem állíthatom,hogy  ez volt álmaim szállodája,  ám   minden felmerült problémát készségesen igyekeztek azonnal megoldani, kell-  e ennél ideálisabb?? 
Nem azt  a szobát kaptuk amit kértük,ugye gyerekkel nem mindegy két szobát  vagy családi szobát kapunk ( elismerem néha valóban kényelmes  a két szoba, melyhez két fürdőszoba tartozik,  stb. előnyök ..., de a gyerekesek  gondolom tudják  mi a hátránya )némi intézkedés és a  dolgot orvosolták, a vendég elégedett, a szálloda  a helyzet magaslatán.
Nincs  cipő tisztító felszerelés  a szobában ....,,Ok. a  nemrég történt tulajdonos váltás miatt a régi céges dolgokat már nem lehet kitenni az új cég még nem küldte a sajátját,    ??? na de a vendég   cipője irdatlanul hó foltos..... van megoldás!....... igen,  a recepciós  már nyúl is  fiókba, elő a pótfelszerelést és bár így még nem tisztítottunk soha cipőt, a  szálloda hallban ( kivéve ahol cipő tisztító gép áll) a cipő tiszta,  szégyenkezés nélkül mehetünk az  étterembe, megint  dicsérjem  a személyzetet ???
Étterem, na ez egy kicsit már e blog témájába vágó ....
Kezdjük   a reggelivel,  tea, kávé  van több fajta, választás szerint,  ugyan automata, de iható,  egész  jó a kávé, sőt  ......
Hideg-, meleg-,  ételek,  a felvágottak...? ( hát ez a köszönöm inkább kihagyom  kategória, van tojás- rántotta és kemény tojás  is, virsli, lágy tojás nincs, azt már meg sem mertem kérdezni hamm and eggs készülne-e, de van kocsonya //!!  - mi sem természetesebb, nálunk mindig van , - jön az indoklás , hát nem is tudom  ....nekem szokatlan.

Talán a legjobb  a sült szalonna, de van  túró, natúr  ( kissé ízetlen ) körözött, néhány majonézes  kevert saláta  is, kompót és friss gyümölcs mint ,alma, mandarin, körte, nem túl bizalom gerjesztő, de találtam köztük  fogyaszthatót is (a körte  kifejezetten jó ízű, kellemes meglepetés,) így van ez a supermarketben is,   nemde ???
Egy fajta  sajt  is található több helyen is.
Vacsoránál  megkérdeztem előfordul -e  a desszertek közt sajt vagy friss gyümölcs  ......??
----az reggel van -----érjem be ennyivel.
Az egész tálalás a büfé asztalon    nem igazán vonzó, (nem is készült fotó emiatt)  lehetne másként is, de ízlések és pofonok......
Kenyerek közt találtam rozskenyeret is, a péksütemény  szemmel láthatóan nem házi sütés ,.....
Gyümölcs joghurt van,  natúr nincs, kefir sem .....érdeklődöm, a válaszból semmit sem tudtam kiszűrni egyszerűen nem értettem az anyanyelvemen,/ elviszik....... ,hát nem azért van, hogy megegyék a  vendégek...?, - jó az ellen nem tudok semmit, ha kiviszik az étteremből...ez más téma, itt jegyzem meg  most láttam először  legkevesebb "strand papucsos "vendéget a vacsoránál.....,/ hát itt tartunk, de  azért jó hogy megkérdeztem, mert   valahogy mégis előkerült és minden nap volt eztán   joghurt az asztalunkon,   a kezdeti időkben  csak nekünk, de a hétvége elmúltával már  kikerült a  hűtőpultra is .
Sok a pincér tanuló  a reggeli étkeztetésnél, kicsit tanácstalanok, mintha kicsit figyelmetlenek lennének,mintha  nem kapnának   útmutatást, mit hogyan  csináljanak, akkor  hol fogják megtanulni ???  A koszos pecsétes abroszra  lehet-e vagy nem lehet az új terítéket feltenni,  laikus kérdés, ...ám nem ártana  tisztázni....


Van  a gyereknek  gabona pehely, ez jó, sütemény is ha csak egy fajta,  de van ...
A reggeli gyümölcsleveket  nem kóstoltam  ez általában  nem az amit  frissen facsarnak, ehhez nem tudok kommentárt fűzni...


Nem csúcs minőségű konyha, de ezt  tudtuk    ....
Az étterem vezetője szerint  a vendégek szeretnek itt és  elégedettek a kínálattal,  a ételek ízével, ám megjegyezte azt is, amikor  kevesebb a vendég pl. hétközben,  nehezebben tudják kiszámolni miből mennyi fogy, pedig másfélszeres adaggal számítanak  vendégenként.
Ami van az "ehető", fél siker  ...,van naponta  sertés, marha, hal és szárnyas választék is,  sőt a vacsora idő végére is van  kínálat,  nem üres az asztal  /svéd asztal /  ( egyszer azért  a harcsa  elfogyott, de  felajánlották ,ha megvárjuk  készítenek !!! 
A harcsa volt a legfigyelemreméltóbb étel, egy nap kivételével, amikor tonhal váltotta fel, a 4 napból  háromszor is  étlapra került és  minden alkalommal másként elkészítve .
A társaságunk, két család gyerekekkel,  bizony 9 fő, és  minden nap várt bennünket egy asztal.!
Vannak itt jó dolgok, különösen  a személyzet probléma megoldó készsége, azért talán lehetne  néhány dolgon változtatni...
Egy dolgon biztosan, ez pedig  a rendezvényszervezése.
Hétvége van,  teltházas  vagy majdnem teltházás   a szálloda.

Már a pénteki érkezéskor  tájékoztatnak és  több helyen ki is van függesztve,  kérjük kedves vendégeinket szombaton inkább az ebédet igénybe venni  szíveskedjenek,  a vacsora   időpontja változott  rendezvény miatt   19,15  tart .!! ....ez tény, itt nincs mit tenni !!!
Előzőleg e-mailben tájékozódtam, azt a  választ kaptam nincs rendezvény ebben az időpontban  .
Nem  gond, beesett a rendezvény, amit  javaslatom szerint lehetne másként is megszervezni   mivel van több különterem is a szállodában ahol akár  a rendezvényt  le  lehetne bonyolítani,  akár  szállóvendégeket is  lehetne ott vacsoráztatni, "a kecske is jól lakjon   és káposzta  is megmaradjon alapon" .
Nem is  a korai időpontot tenném szóvá, bár így az  aznapi program alaposan átalakult, amit kifogásolnék az a "  mentalitás " , egy megjegyzés  - "mi kiírtuk"- ütött fülön,  amikor a vacsora vége fele  már feltűnő rendezkedés, asztal tologatás   zajlott.

A vendég az vendég !!!

Van welness rész is, egész jól néz ki, bizonyos időpontokban  még a kapacitása is elfogadható, sokkal nagyobb tömegre számítottam. Meglepő azonban, hogy  recepciós pultja a medence előtti térben található, amit csak  az öltözőn és zuhanyzón  keresztül lehet megközelíteni, tehát először le kellene vetkőzni aztán megrendelni a  különböző szolgáltatásokat, aztán újra felöltözni ???
  Szolgáltatásokat, pénteken nem tudni  van- e hétfőn, kedden  masszőr vagyis mely időpontokban van, azt sem tudtuk másnap azaz vasárnap  lesz -e, de azt lehetett előjegyezni és aztán telefonon egyeztetni.
A meglátásom szerint üresen kongtak  a kabinok, mint   sószoba, oxigenterápia ,stb talán   ez is hozzájárult :::::?????

Csak szobakártyára lehet törölközőt kapni,  arra feljegyzik,  rend az rend, - kérem szépen a szaunához is kérek törölközőt-, " arra használja amire akarja"  --  jött  a válasz,   ok de  akkor ha a szaunában higiéniai okok miatt  erre ül a vendég, akkor  a zuhanyzás  után  ebbe törölközzön ...hogy  is tetszik ezt  gondolni ..... ???
- délután adok másikat!
-A törölközőt nem lehet  kivinni , le kell ide dobni  mutat a hölgy  a recepciós pulton belül található  kosárra,   kosárlabdázó  leszek ... de mi van ha mellé találok ???,
Mi van  ha akkor dobnám be a  használt törölközőt amikor  a hölgy nem tartózkodik, itt  meddig várjak  amíg  előkerül ..,különben,hogy bizonyítsam be, én bedobtam tessék kihúzni  a szobakártyáról .
Ja ezt a kártyát viszem majd az étterembe is  ott biztosan kíváncsiak  hány törölközőt használtam az uszodában.....

Na jó, talán túlzás ,,,,miért kell a szálloda  első emeletére mennem  ha masszírozást kérek, miért nem lehet az egyébként nagyon szépen kialakított, ámde ürességtől kongó welness részen igénybe venni a kért szolgáltatást,....   vannak itt még megválaszolásra váró kérdések ......
A női öltözőben van centrifuga !! Nem tudom elindítani számomra ismeretlen módon működik, megkérdezem, kipróbálom, működik ....!Megyek, vissza  szólok a   férjemnek, Ő meg  a gyerek,  mivel fiúk  értelem szerűen így  a férfi öltözőn keresztül jöhetnek ki   a szállodába, elmagyarázom hogy működik  a centrifuga   és rohanok a szobába kikészíteni  mit vesznek fel  ha felérnek,...öltözök én is, meg is jönnek csöpögő fürdőruhákkal, rosszul mondtam  volna, nem értette  meg ?......á, a férfi  öltözőben nincs  centrifuga ...????!!!!csak nőiben ...a mi családunk 3:1 a fiúk javára,  tehát 3 vizes  egy száraz  fürdő ruha, mert vagy azonos időben  végzünk, vagy megvárom őket,vagy  saját tempóban és akkor.....


A szálloda egyébként gyönyörű helyen van remek adottságokkal, ráférne egy alapos tatarozás , felújítás az igaz, gondolom az új tulajdonos tervei közt szerepel ez is,  és még ki tudja mi .Egy nemzetközi szálloda lánc első tagja lett.....remek klub szállodát lehetne csinálni belőle, minden adottsága meg van hozzá, eddig  még nem jártam hazai szállodában ahol  a szálloda idegenvezetést is  biztosít a  városban a vendégei részére !!Igaz csak magyarul, de hazai vendégből van  a legtöbb a jelenleg. Ha  klub szálloda  lenne,  érthetőbb lenne, a  biztonsági őrök jelenléte is, amit itt nem  láttam  indokoltnak, bár megjegyzem nem volt zavaró csak nem értettem egy szálloda ahol londiner nincs,  de  biztonsági őr van .....ilyen rossz a helyzet??? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts
 alt=
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly