A múlt hónapban jártunk a Nyugat Dunántúlon, erről most az Utazás kiállítás idején különösen aktuális beszámolni, hisz majdnem Győrbe is ellátogattunk, aki most e rangos kiállítás díszvendége.
Majdnem, mert végül a számtalan program közül amit a környék kínál, mást választottunk, olyan rövid időbe sajnos nem fért bele. Pedig mi hűségesen visszalátogatunk erre vidékre évek óta, igyekszünk felfedezni mindent. Ezen azért nagyon nem lehet csodálkozni, hisz valaha az utazás a "mindennapjaimhoz" tartozott, aztán egy külföldi férjjel az oldalamon talán érthető is ha igyekszem úgy alakítani életünket, minnél többet utazzunk Magyarországon is, mert van mit megmutatni és a gyerekek ha felnőnek ismerjék, tudják mi hol van....
Tehát utazunk, amikor csak tehetjük, Sopron, különösen kedves nekünk, ide évről évre visszatérünk, eddig ugyanabba a szállodába, de az idén kaptunk egy nagyon kedvező ajánlatot, amit nem lehetett visszautasítani, elhagytuk a biztosat a bizonytalanért,....
Mit írjak, majd egy hónapja gondolkodom a szállodáról az étteremről!
Azt nem állíthatom,hogy ez volt álmaim szállodája, ám minden felmerült problémát készségesen igyekeztek azonnal megoldani, kell- e ennél ideálisabb??
Nem azt a szobát kaptuk amit kértük,ugye gyerekkel nem mindegy két szobát vagy családi szobát kapunk ( elismerem néha valóban kényelmes a két szoba, melyhez két fürdőszoba tartozik, stb. előnyök ..., de a gyerekesek gondolom tudják mi a hátránya )némi intézkedés és a dolgot orvosolták, a vendég elégedett, a szálloda a helyzet magaslatán.
Nincs cipő tisztító felszerelés a szobában ....,,Ok. a nemrég történt tulajdonos váltás miatt a régi céges dolgokat már nem lehet kitenni az új cég még nem küldte a sajátját, ??? na de a vendég cipője irdatlanul hó foltos..... van megoldás!....... igen, a recepciós már nyúl is fiókba, elő a pótfelszerelést és bár így még nem tisztítottunk soha cipőt, a szálloda hallban ( kivéve ahol cipő tisztító gép áll) a cipő tiszta, szégyenkezés nélkül mehetünk az étterembe, megint dicsérjem a személyzetet ???
Étterem, na ez egy kicsit már e blog témájába vágó ....
Kezdjük a reggelivel, tea, kávé van több fajta, választás szerint, ugyan automata, de iható, egész jó a kávé, sőt ......
Hideg-, meleg-, ételek, a felvágottak...? ( hát ez a köszönöm inkább kihagyom kategória, van tojás- rántotta és kemény tojás is, virsli, lágy tojás nincs, azt már meg sem mertem kérdezni hamm and eggs készülne-e, de van kocsonya //!! - mi sem természetesebb, nálunk mindig van , - jön az indoklás , hát nem is tudom ....nekem szokatlan.
Talán a legjobb a sült szalonna, de van túró, natúr ( kissé ízetlen ) körözött, néhány majonézes kevert saláta is, kompót és friss gyümölcs mint ,alma, mandarin, körte, nem túl bizalom gerjesztő, de találtam köztük fogyaszthatót is (a körte kifejezetten jó ízű, kellemes meglepetés,) így van ez a supermarketben is, nemde ???
Egy fajta sajt is található több helyen is.
Vacsoránál megkérdeztem előfordul -e a desszertek közt sajt vagy friss gyümölcs ......??
----az reggel van -----érjem be ennyivel.
Az egész tálalás a büfé asztalon nem igazán vonzó, (nem is készült fotó emiatt) lehetne másként is, de ízlések és pofonok......
Kenyerek közt találtam rozskenyeret is, a péksütemény szemmel láthatóan nem házi sütés ,.....
Gyümölcs joghurt van, natúr nincs, kefir sem .....érdeklődöm, a válaszból semmit sem tudtam kiszűrni egyszerűen nem értettem az anyanyelvemen,/ elviszik....... ,hát nem azért van, hogy megegyék a vendégek...?, - jó az ellen nem tudok semmit, ha kiviszik az étteremből...ez más téma, itt jegyzem meg most láttam először legkevesebb "strand papucsos "vendéget a vacsoránál.....,/ hát itt tartunk, de azért jó hogy megkérdeztem, mert valahogy mégis előkerült és minden nap volt eztán joghurt az asztalunkon, a kezdeti időkben csak nekünk, de a hétvége elmúltával már kikerült a hűtőpultra is .
Sok a pincér tanuló a reggeli étkeztetésnél, kicsit tanácstalanok, mintha kicsit figyelmetlenek lennének,mintha nem kapnának útmutatást, mit hogyan csináljanak, akkor hol fogják megtanulni ??? A koszos pecsétes abroszra lehet-e vagy nem lehet az új terítéket feltenni, laikus kérdés, ...ám nem ártana tisztázni....
Van a gyereknek gabona pehely, ez jó, sütemény is ha csak egy fajta, de van ...
A reggeli gyümölcsleveket nem kóstoltam ez általában nem az amit frissen facsarnak, ehhez nem tudok kommentárt fűzni...
Nem csúcs minőségű konyha, de ezt tudtuk ....
Az étterem vezetője szerint a vendégek szeretnek itt és elégedettek a kínálattal, a ételek ízével, ám megjegyezte azt is, amikor kevesebb a vendég pl. hétközben, nehezebben tudják kiszámolni miből mennyi fogy, pedig másfélszeres adaggal számítanak vendégenként.
Ami van az "ehető", fél siker ...,van naponta sertés, marha, hal és szárnyas választék is, sőt a vacsora idő végére is van kínálat, nem üres az asztal /svéd asztal / ( egyszer azért a harcsa elfogyott, de felajánlották ,ha megvárjuk készítenek !!!
A harcsa volt a legfigyelemreméltóbb étel, egy nap kivételével, amikor tonhal váltotta fel, a 4 napból háromszor is étlapra került és minden alkalommal másként elkészítve .
A társaságunk, két család gyerekekkel, bizony 9 fő, és minden nap várt bennünket egy asztal.!
Vannak itt jó dolgok, különösen a személyzet probléma megoldó készsége, azért talán lehetne néhány dolgon változtatni...
Egy dolgon biztosan, ez pedig a rendezvényszervezése.
Hétvége van, teltházas vagy majdnem teltházás a szálloda.
Már a pénteki érkezéskor tájékoztatnak és több helyen ki is van függesztve, kérjük kedves vendégeinket szombaton inkább az ebédet igénybe venni szíveskedjenek, a vacsora időpontja változott rendezvény miatt 19,15 tart .!! ....ez tény, itt nincs mit tenni !!!
Előzőleg e-mailben tájékozódtam, azt a választ kaptam nincs rendezvény ebben az időpontban .
Nem gond, beesett a rendezvény, amit javaslatom szerint lehetne másként is megszervezni mivel van több különterem is a szállodában ahol akár a rendezvényt le lehetne bonyolítani, akár szállóvendégeket is lehetne ott vacsoráztatni, "a kecske is jól lakjon és káposzta is megmaradjon alapon" .
Nem is a korai időpontot tenném szóvá, bár így az aznapi program alaposan átalakult, amit kifogásolnék az a " mentalitás " , egy megjegyzés - "mi kiírtuk"- ütött fülön, amikor a vacsora vége fele már feltűnő rendezkedés, asztal tologatás zajlott.
A vendég az vendég !!!
Van welness rész is, egész jól néz ki, bizonyos időpontokban még a kapacitása is elfogadható, sokkal nagyobb tömegre számítottam. Meglepő azonban, hogy recepciós pultja a medence előtti térben található, amit csak az öltözőn és zuhanyzón keresztül lehet megközelíteni, tehát először le kellene vetkőzni aztán megrendelni a különböző szolgáltatásokat, aztán újra felöltözni ???
Szolgáltatásokat, pénteken nem tudni van- e hétfőn, kedden masszőr vagyis mely időpontokban van, azt sem tudtuk másnap azaz vasárnap lesz -e, de azt lehetett előjegyezni és aztán telefonon egyeztetni.
A meglátásom szerint üresen kongtak a kabinok, mint sószoba, oxigenterápia ,stb talán ez is hozzájárult :::::?????
Csak szobakártyára lehet törölközőt kapni, arra feljegyzik, rend az rend, - kérem szépen a szaunához is kérek törölközőt-, " arra használja amire akarja" -- jött a válasz, ok de akkor ha a szaunában higiéniai okok miatt erre ül a vendég, akkor a zuhanyzás után ebbe törölközzön ...hogy is tetszik ezt gondolni ..... ???
- délután adok másikat!
-A törölközőt nem lehet kivinni , le kell ide dobni mutat a hölgy a recepciós pulton belül található kosárra, kosárlabdázó leszek ... de mi van ha mellé találok ???,
Mi van ha akkor dobnám be a használt törölközőt amikor a hölgy nem tartózkodik, itt meddig várjak amíg előkerül ..,különben,hogy bizonyítsam be, én bedobtam tessék kihúzni a szobakártyáról .
Ja ezt a kártyát viszem majd az étterembe is ott biztosan kíváncsiak hány törölközőt használtam az uszodában.....
Na jó, talán túlzás ,,,,miért kell a szálloda első emeletére mennem ha masszírozást kérek, miért nem lehet az egyébként nagyon szépen kialakított, ámde ürességtől kongó welness részen igénybe venni a kért szolgáltatást,.... vannak itt még megválaszolásra váró kérdések ......
A női öltözőben van centrifuga !! Nem tudom elindítani számomra ismeretlen módon működik, megkérdezem, kipróbálom, működik ....!Megyek, vissza szólok a férjemnek, Ő meg a gyerek, mivel fiúk értelem szerűen így a férfi öltözőn keresztül jöhetnek ki a szállodába, elmagyarázom hogy működik a centrifuga és rohanok a szobába kikészíteni mit vesznek fel ha felérnek,...öltözök én is, meg is jönnek csöpögő fürdőruhákkal, rosszul mondtam volna, nem értette meg ?......á, a férfi öltözőben nincs centrifuga ...????!!!!csak nőiben ...a mi családunk 3:1 a fiúk javára, tehát 3 vizes egy száraz fürdő ruha, mert vagy azonos időben végzünk, vagy megvárom őket,vagy saját tempóban és akkor.....
A szálloda egyébként gyönyörű helyen van remek adottságokkal, ráférne egy alapos tatarozás , felújítás az igaz, gondolom az új tulajdonos tervei közt szerepel ez is, és még ki tudja mi .Egy nemzetközi szálloda lánc első tagja lett.....remek klub szállodát lehetne csinálni belőle, minden adottsága meg van hozzá, eddig még nem jártam hazai szállodában ahol a szálloda idegenvezetést is biztosít a városban a vendégei részére !!Igaz csak magyarul, de hazai vendégből van a legtöbb a jelenleg. Ha klub szálloda lenne, érthetőbb lenne, a biztonsági őrök jelenléte is, amit itt nem láttam indokoltnak, bár megjegyzem nem volt zavaró csak nem értettem egy szálloda ahol londiner nincs, de biztonsági őr van .....ilyen rossz a helyzet???
Majdnem, mert végül a számtalan program közül amit a környék kínál, mást választottunk, olyan rövid időbe sajnos nem fért bele. Pedig mi hűségesen visszalátogatunk erre vidékre évek óta, igyekszünk felfedezni mindent. Ezen azért nagyon nem lehet csodálkozni, hisz valaha az utazás a "mindennapjaimhoz" tartozott, aztán egy külföldi férjjel az oldalamon talán érthető is ha igyekszem úgy alakítani életünket, minnél többet utazzunk Magyarországon is, mert van mit megmutatni és a gyerekek ha felnőnek ismerjék, tudják mi hol van....
Tehát utazunk, amikor csak tehetjük, Sopron, különösen kedves nekünk, ide évről évre visszatérünk, eddig ugyanabba a szállodába, de az idén kaptunk egy nagyon kedvező ajánlatot, amit nem lehetett visszautasítani, elhagytuk a biztosat a bizonytalanért,....
útra keltünk ....
Íme néhány gondolat erről.....Mit írjak, majd egy hónapja gondolkodom a szállodáról az étteremről!
Azt nem állíthatom,hogy ez volt álmaim szállodája, ám minden felmerült problémát készségesen igyekeztek azonnal megoldani, kell- e ennél ideálisabb??
Nem azt a szobát kaptuk amit kértük,ugye gyerekkel nem mindegy két szobát vagy családi szobát kapunk ( elismerem néha valóban kényelmes a két szoba, melyhez két fürdőszoba tartozik, stb. előnyök ..., de a gyerekesek gondolom tudják mi a hátránya )némi intézkedés és a dolgot orvosolták, a vendég elégedett, a szálloda a helyzet magaslatán.
Nincs cipő tisztító felszerelés a szobában ....,,Ok. a nemrég történt tulajdonos váltás miatt a régi céges dolgokat már nem lehet kitenni az új cég még nem küldte a sajátját, ??? na de a vendég cipője irdatlanul hó foltos..... van megoldás!....... igen, a recepciós már nyúl is fiókba, elő a pótfelszerelést és bár így még nem tisztítottunk soha cipőt, a szálloda hallban ( kivéve ahol cipő tisztító gép áll) a cipő tiszta, szégyenkezés nélkül mehetünk az étterembe, megint dicsérjem a személyzetet ???
Étterem, na ez egy kicsit már e blog témájába vágó ....
Kezdjük a reggelivel, tea, kávé van több fajta, választás szerint, ugyan automata, de iható, egész jó a kávé, sőt ......
Hideg-, meleg-, ételek, a felvágottak...? ( hát ez a köszönöm inkább kihagyom kategória, van tojás- rántotta és kemény tojás is, virsli, lágy tojás nincs, azt már meg sem mertem kérdezni hamm and eggs készülne-e, de van kocsonya //!! - mi sem természetesebb, nálunk mindig van , - jön az indoklás , hát nem is tudom ....nekem szokatlan.
Talán a legjobb a sült szalonna, de van túró, natúr ( kissé ízetlen ) körözött, néhány majonézes kevert saláta is, kompót és friss gyümölcs mint ,alma, mandarin, körte, nem túl bizalom gerjesztő, de találtam köztük fogyaszthatót is (a körte kifejezetten jó ízű, kellemes meglepetés,) így van ez a supermarketben is, nemde ???
Egy fajta sajt is található több helyen is.
Vacsoránál megkérdeztem előfordul -e a desszertek közt sajt vagy friss gyümölcs ......??
----az reggel van -----érjem be ennyivel.
Az egész tálalás a büfé asztalon nem igazán vonzó, (nem is készült fotó emiatt) lehetne másként is, de ízlések és pofonok......
Kenyerek közt találtam rozskenyeret is, a péksütemény szemmel láthatóan nem házi sütés ,.....
Gyümölcs joghurt van, natúr nincs, kefir sem .....érdeklődöm, a válaszból semmit sem tudtam kiszűrni egyszerűen nem értettem az anyanyelvemen,/ elviszik....... ,hát nem azért van, hogy megegyék a vendégek...?, - jó az ellen nem tudok semmit, ha kiviszik az étteremből...ez más téma, itt jegyzem meg most láttam először legkevesebb "strand papucsos "vendéget a vacsoránál.....,/ hát itt tartunk, de azért jó hogy megkérdeztem, mert valahogy mégis előkerült és minden nap volt eztán joghurt az asztalunkon, a kezdeti időkben csak nekünk, de a hétvége elmúltával már kikerült a hűtőpultra is .
Sok a pincér tanuló a reggeli étkeztetésnél, kicsit tanácstalanok, mintha kicsit figyelmetlenek lennének,mintha nem kapnának útmutatást, mit hogyan csináljanak, akkor hol fogják megtanulni ??? A koszos pecsétes abroszra lehet-e vagy nem lehet az új terítéket feltenni, laikus kérdés, ...ám nem ártana tisztázni....
Van a gyereknek gabona pehely, ez jó, sütemény is ha csak egy fajta, de van ...
A reggeli gyümölcsleveket nem kóstoltam ez általában nem az amit frissen facsarnak, ehhez nem tudok kommentárt fűzni...
Nem csúcs minőségű konyha, de ezt tudtuk ....
Az étterem vezetője szerint a vendégek szeretnek itt és elégedettek a kínálattal, a ételek ízével, ám megjegyezte azt is, amikor kevesebb a vendég pl. hétközben, nehezebben tudják kiszámolni miből mennyi fogy, pedig másfélszeres adaggal számítanak vendégenként.
Ami van az "ehető", fél siker ...,van naponta sertés, marha, hal és szárnyas választék is, sőt a vacsora idő végére is van kínálat, nem üres az asztal /svéd asztal / ( egyszer azért a harcsa elfogyott, de felajánlották ,ha megvárjuk készítenek !!!
A harcsa volt a legfigyelemreméltóbb étel, egy nap kivételével, amikor tonhal váltotta fel, a 4 napból háromszor is étlapra került és minden alkalommal másként elkészítve .
A társaságunk, két család gyerekekkel, bizony 9 fő, és minden nap várt bennünket egy asztal.!
Vannak itt jó dolgok, különösen a személyzet probléma megoldó készsége, azért talán lehetne néhány dolgon változtatni...
Egy dolgon biztosan, ez pedig a rendezvényszervezése.
Hétvége van, teltházas vagy majdnem teltházás a szálloda.
Már a pénteki érkezéskor tájékoztatnak és több helyen ki is van függesztve, kérjük kedves vendégeinket szombaton inkább az ebédet igénybe venni szíveskedjenek, a vacsora időpontja változott rendezvény miatt 19,15 tart .!! ....ez tény, itt nincs mit tenni !!!
Előzőleg e-mailben tájékozódtam, azt a választ kaptam nincs rendezvény ebben az időpontban .
Nem gond, beesett a rendezvény, amit javaslatom szerint lehetne másként is megszervezni mivel van több különterem is a szállodában ahol akár a rendezvényt le lehetne bonyolítani, akár szállóvendégeket is lehetne ott vacsoráztatni, "a kecske is jól lakjon és káposzta is megmaradjon alapon" .
Nem is a korai időpontot tenném szóvá, bár így az aznapi program alaposan átalakult, amit kifogásolnék az a " mentalitás " , egy megjegyzés - "mi kiírtuk"- ütött fülön, amikor a vacsora vége fele már feltűnő rendezkedés, asztal tologatás zajlott.
A vendég az vendég !!!
Van welness rész is, egész jól néz ki, bizonyos időpontokban még a kapacitása is elfogadható, sokkal nagyobb tömegre számítottam. Meglepő azonban, hogy recepciós pultja a medence előtti térben található, amit csak az öltözőn és zuhanyzón keresztül lehet megközelíteni, tehát először le kellene vetkőzni aztán megrendelni a különböző szolgáltatásokat, aztán újra felöltözni ???
Szolgáltatásokat, pénteken nem tudni van- e hétfőn, kedden masszőr vagyis mely időpontokban van, azt sem tudtuk másnap azaz vasárnap lesz -e, de azt lehetett előjegyezni és aztán telefonon egyeztetni.
A meglátásom szerint üresen kongtak a kabinok, mint sószoba, oxigenterápia ,stb talán ez is hozzájárult :::::?????
Csak szobakártyára lehet törölközőt kapni, arra feljegyzik, rend az rend, - kérem szépen a szaunához is kérek törölközőt-, " arra használja amire akarja" -- jött a válasz, ok de akkor ha a szaunában higiéniai okok miatt erre ül a vendég, akkor a zuhanyzás után ebbe törölközzön ...hogy is tetszik ezt gondolni ..... ???
- délután adok másikat!
-A törölközőt nem lehet kivinni , le kell ide dobni mutat a hölgy a recepciós pulton belül található kosárra, kosárlabdázó leszek ... de mi van ha mellé találok ???,
Mi van ha akkor dobnám be a használt törölközőt amikor a hölgy nem tartózkodik, itt meddig várjak amíg előkerül ..,különben,hogy bizonyítsam be, én bedobtam tessék kihúzni a szobakártyáról .
Ja ezt a kártyát viszem majd az étterembe is ott biztosan kíváncsiak hány törölközőt használtam az uszodában.....
Na jó, talán túlzás ,,,,miért kell a szálloda első emeletére mennem ha masszírozást kérek, miért nem lehet az egyébként nagyon szépen kialakított, ámde ürességtől kongó welness részen igénybe venni a kért szolgáltatást,.... vannak itt még megválaszolásra váró kérdések ......
A női öltözőben van centrifuga !! Nem tudom elindítani számomra ismeretlen módon működik, megkérdezem, kipróbálom, működik ....!Megyek, vissza szólok a férjemnek, Ő meg a gyerek, mivel fiúk értelem szerűen így a férfi öltözőn keresztül jöhetnek ki a szállodába, elmagyarázom hogy működik a centrifuga és rohanok a szobába kikészíteni mit vesznek fel ha felérnek,...öltözök én is, meg is jönnek csöpögő fürdőruhákkal, rosszul mondtam volna, nem értette meg ?......á, a férfi öltözőben nincs centrifuga ...????!!!!csak nőiben ...a mi családunk 3:1 a fiúk javára, tehát 3 vizes egy száraz fürdő ruha, mert vagy azonos időben végzünk, vagy megvárom őket,vagy saját tempóban és akkor.....
A szálloda egyébként gyönyörű helyen van remek adottságokkal, ráférne egy alapos tatarozás , felújítás az igaz, gondolom az új tulajdonos tervei közt szerepel ez is, és még ki tudja mi .Egy nemzetközi szálloda lánc első tagja lett.....remek klub szállodát lehetne csinálni belőle, minden adottsága meg van hozzá, eddig még nem jártam hazai szállodában ahol a szálloda idegenvezetést is biztosít a városban a vendégei részére !!Igaz csak magyarul, de hazai vendégből van a legtöbb a jelenleg. Ha klub szálloda lenne, érthetőbb lenne, a biztonsági őrök jelenléte is, amit itt nem láttam indokoltnak, bár megjegyzem nem volt zavaró csak nem értettem egy szálloda ahol londiner nincs, de biztonsági őr van .....ilyen rossz a helyzet???
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése