2010. szeptember 16., csütörtök

céklával sült szűzpecsenye

Siettünk a suliba, sok volt házi feladat, ki akartunk menni  a kertbe is, és a hétvégi piacozás után  2,5 kiló cékla is került a kosaramba.
- Eláll az!  jó lesz az! - így a néni, aki rám tukmálta e mennyiséget. Igaz  ami igaz szeretjük a gyönyörű színe, na meg  a leve  miatt is, de jó salátának, előételnek, levesnek és még sorolhatnám.










Ezek ismeretében így   lett a mai ebédünk is céklás.

 Ha úgyis sül  a  juhsajtos origano -s kifli akkor ha nem is" hetet egy csapásra "de legalább kettőt, a húst is zacskóba tettem mellé a hámozott céklákat, meghintettem  római köménnyel  és kb.40 percig sütöttem  forró sütőben.



hozzávalók :

600 gr szűzpecsenye
800 gr cékla
málnaecet, méz,só
rukkola, tölgyfalevél, lollo rosso saláták














Aztán  a  húst szeleteltem  tölgy-, lollo rosso-, és rukkola  saláta ágyon a céklával tálaltam  málna ecettel és mézzel meglocsolva.Mellé a már említett juhsajtos origano -s kifli  ami még meleg volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts
 alt=
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly