2010. szeptember 18., szombat

A sütőtök virágja

ehető virág



Hát lehet ennek ellenállni ?


sütőtök
augusztusban  így nézett ki

ilyen szeptember második felében


Már augusztusban  is kacérkodtam vele,  akkor nem mertem    letépni, lesz még belőle termés, de most már szeptember közepe van.............  az idő eljárt felette, virágzik még mindig rendületlenül.....
Láttam már cukkini virágot, tök virágot  a tányéron, akkor miért ne lehetne sütőtök virágja?

Anyósomék kertjét díszítik  e sárga virágok melyekből a sütőtök lenne, ha mi nem vetnénk korán véget ennek a lehetőségnek




     


Így végezte a tányérunkon..........

A megmosott virágokat kecskesajt hasábokkal töltöttem és forró sütőben sütöttem míg a sajt elolvadt a virágok is átsültek,  kb. 2/3 sütési időben meglocsoltam kevés olívaolajjal amiben erős paprikát tartok így az kissé csípős. Kapia paprikát sütöttem vele  együtt .

hozzávalói :


  • személyenként  1-2 sütőtök virág
  • 200 g kecskesajt kb,1 x 1 x 5 cm hasábokra vágva
  • 4 db kápia  paprika
  • csípős paprikás olívaolaj




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...