2013. július 14., vasárnap

Nyári vasárnapi ebéd ha elszalad az idő ... ( a kertben ) ..


A reggel piacozással indult  már csak megszokásból is,  mert  bár ellene vagyok ( szerintem a hétvége  a családé kéne ,hogy legyen   kirándulás & programok ) azt be kell látnom a hétvégi piaci kínálat sokkal vonzóbb így ebből én se  maradhatok ki ( mindig ).

Igaz ami igaz csak sárgadinnyéért  indultunk meg  kecskeszappan vettem volna, de sajnos nem jött az árus.
Haza úton az útszélén levendulát árult egy hölgy,, sietősen ment volna már haza , de még  3 bokor maradt,  némi alkudozás után már az sem.  Ezzel eldőlt a délelőtti programunk, levendulát ültetünk!
Egyébként is kertészkedést terveztünk,   nem nagy a változás ... A gyerekek  a macska házát renoválták,   festették  dekorálták . ( Most , hogy egyedül maradt, megérdemel egy kis  kényeztetést, tegnap vidékre költöztek  a kölykei három édes kis cica úgy hallottuk új gazdáik  nagy örömmel fogadták őket ) Időnként hát   ott is besegítettem, így az idő igen csak  elszaladt,  ismét sietős ebéd főzés, késői  ebéd . ( Mediterrán stílus )

Mindenki alaposan meg is éhezett már .. mire elkészült,  pedig  nem kell sok idő hozzá ....


A levest,  bevezető fogást a korábban  említett okok miatt átugrottuk.

Újkrumpli, friss  paradicsom-,paprika szalonnával borított szűzpecsenye  egyszerűen összesütöttem a sütőben  miközben  a  salátát  a desszertet készítettem.
Mikor már majdnem kész a zöldséges pecsenye csöves kukoricákat is  tettem mellé,mi nagyon  szeretjük sülve. Ennek pár perc is elég,  ha ilyen zsenge mint  a mienk volt .

A legtöbb időt  a cukkinis muffin előkészítése  igényelte .


Blenderben két közepes cukkinit  és néhány levélke  bazsalikomot  összeaprítottam.
 2 tojást habosra  vertem 1,5 dl tejföllel, 40 g  kéksajtot morzsoltam bele . Pici sót, 160 g lisztet,  sütőport szórtam rá belekevertem még 20 g lenmagot,1/2 dl olívaolajat, simára kevertem a masszát .Muffin papírral bélelt  formába töltöttem,mindegyik közepébe  fokhagyma  gerezdet szúrtam  a tetejét pedig olívabogyóval  díszítettem sütő. 20 perc alatt  készre sül .





A napi desszert  meggyes -sárgabarackos tarte .





Az étkezést most is mint szinte mindig  kávé zárta.    



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...