2010. október 7., csütörtök

spenót

Az én gyerekeim mások lennének mint  a többi gyerek ? Rajonganak a spenótért,  a klasszikus   püréért ami a legtöbben  enyhén szólva  fenntartásokkal fogadnak. Gyerek koromban nem  rajongtam én sem a spenótért, ám  azóta belopta magát a tészták, köretek húsok kísérőjeként az étrendünkbe és színesíti azt nem csak a szó szoros értelmében. Lesz még itt  a blogban  spenótos recept, de ma a gyerekek kedvence az egyszerű spenót került asztalra .

Én így készítem :

A megmosott a spenótot a levelein maradt vízzel megpárolom - rövid ideig- ,ez alatt besamel mártást készítek amit sóval ,fokhagymával tejszínnel gazdagítok, majd belekeverem a párolt spenótot, mixelem, összeforralom, szerecsendióval fűszerezem (fehérborssal is.....,de azt  a gyerekek miatt kihagyom az utóbbi években   -  lehet az asztalnál is pótolni )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts
 alt=
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly