2010. július 29., csütörtök

Kukorica krémleves

A leves….., vannak akik az étkezés elhagyhatatlan részének  tartják,  vannak akik  szívesen  kihagynák .Nálunk számtalan változatban fordul elő nyaranta többnyire  a zöldséges levesek  kerülnek előtérbe, nemritkán hideglevesként. 
A kukoricakrémlevest is fogyaszthatjuk hidegen és forrón is.

kukorica krémleves





Ehhez az egyszerű leveshez személyenként egy cső kukoricát főztem meg, majd éles késsel a szemeket lemorzsoltam a torzsájáról, vajon megfuttattam, felöntöttem hideg víz és tej keverékével. Forrás után már lehetett is turmixolni, ehhez merülő mixert használtam, majd néhány kanál besamel mártással beállítottam leves sűrűségét. Leves betétnek szeletelt "paradicsom húst" ajánlok.
Tálaláskor hintsük meg  friss zöld fűszerrel!




Hozzávalók :


  • személyenként egy cső zsenge kukorica
  • 1 dl tej
  • 2 dkg vaj
  • 1 dl besamel mártás só
  • vágott zöld fűszer (szóráshoz a tetejére)
  • 1 db paradicsom

csöves kukorica


Jó étvágyat !

 Ha tetszett a bejegyzés, recept, készítsd el te is, ha van kedved írd meg a véleményed,örülnék neki! Csatlakozhatsz a rendszeres olvasókhoz, vagy követheted a Rozmaring & ibolya Facebook oldalát is, hogy ne maradj le a blog újdonságokról !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...