2010. július 29., csütörtök

Levendulás kifli









Hagyományos kenyér tésztából készült egy-két kávéskanálnyi szárított levendula virág hozzáadásával.(A levendulát készen,- fűszernek csomagolva, vettem). A megkelt kész tésztát kinyújtom, háromszögeket vágok belőle és feltekertem a tetejét joghurtos tejjel megkentem és rövid pihentetés után előmelegitett enyhén gőzös sütőben 200 fokon sütöttem készre.Kívül ropogós ,belül puha omlós. Már sütés közben is fantasztikus illat lengte be konyhát, mit  a konyhát az egész lakást . A kiflin nem érződik túlságosan a levendula aroma csak pont amennyire, kell így lehet kínálni lekvárok mellé vagy sajttal egyaránt. Én kék sajttal, körtével próbáltam ki még langyosan .....jó párosítás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts
 alt=
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly