2022. február 8., kedd

Brokkoli, szeretjük ,nem szeretjük ?

Brokkoli kontra  brokkoli avagy miért nem jelenik meg a facebook csoportban a bejegyzésem 

 

 

Az elmúlt hetekben  megosztottam egy csoportban a Rozmaringesibolya facebook oldal  néhány bejegyzését. Az utóbbi napokban azonban, olyan értesítést kaptam, hogy  a csoport admisztrátora vagy moderátora elutasította  a megjelenést. Kíváncsi lettem mi lehet az oka, ha a bejegyzés ellen van  kifogás  mi baj van  a posztokkal.

Sorrendben a következőkkel :

Szombati bejegyzés

·         „A szombat a hal nap nálunk, pisztráng  téli zöldségekkel  citrusokkal.”



Hétfői bejegyzés:         

·         „A tegnapi roston sült, mozsárban tört fűszerekkel fűszerezve( oregáno, só, bors, menta, fahéj, chilipaprikapehely). Bécsi burgonyasaláta,  nyers cékla és sárgarépa ,lilahagyma karikák és tkemali szósszal  tálalva. Természetesen házi sütésű friss kenyér  is volt  annak aki kért  hozzá.”




 Keddi bejegyzés:

 „Mára egy könnyű citromos ,brokkolis  fusillit  tervezek.”






 Szerettem volna  megkérdezni, általában nem szoktam  akadékoskodni, most valahogy szívesen utána jártam volna a dolgoknak, de nem találtam  sehol elérhetőséget. Úgy gondoltam hát, mivel az admisztrátor jóváhagyása nélkül nem  jelenik meg semmi a  csoportban, látni fogja ha ott teszem fel a kérdésem. Így  beírtam a következőt :

„Szeretném , megkérdezni mi  a probléma   a brokkolis tésztával, a  roston sülttel,  mit rontottam el, csak süteményt  lehetne ide posztolni ? Mivel nem találtam  üzenet lehetőséget  az adminisztrátor felé, így  itt  kérdezném meg miért  kerül  elutasításra az  utóbbi időben a  bejegyzésem ?

"A bejegyzést egy adminisztrátor vagy egy moderátor elutasította" értesítést kaptam.”

 

 Ezek után mint aki jól végezte dolgát dőltem hátra és vártam  a válaszra, kiderül hamarosan  miért  utasítottak  el. Nem így történt, ez a kérdés nyilvánosságra került és csoporttagok   kommentben  jelezték ők mit gondolnak.

Többnyire azonban nem a  kérdést válaszolták meg, bár ilyen is akadt, kaptam jótanácsot is mit  tehetek másként , sokan  azonban az illusztrációnak feltett képre reagáltak.

 A kérdéses,  vagyis elutasított ételek  egyike( az utolsó)  a  citromos brokkolis fusilli volt ,így az a kép  került fel.

A citromos  brokkolis  fusilli egy roppant  egyszerű étel, ami nem csak  gyorsan elkészíthető hanem könnyű is, szándékosan választottam  mára, mivel az volt a célom  hogy ilyenkor februárban, amikor végre hétágra süt a nap és enyhült az idő, talán túlságosan is tavaszias lett, az elmúlt napok nehéz és tartalmas ételei után mint pl  a  tartiflette    legyen egy pihenő nap, ha úgy tetszik diétásnapunk .

Elfogadom nem mindenkinek fogára való, illetve van akinél könnyűnek találtatott a szó minden értelmében .

Többen javasolták  „gazdagítani”, jobban szeretnék   mártásban  a tésztát ,  felmerült a besamel,  a sajt mártás is, én paradicsom mártásban is eltudnám képzelni  majd legközelebb, talán nem is olyan sokat várat magára.

Jöttek sorra  azok az  észrevételek  is amiből kiderült  a csoporttagok  nagy  része brokkoli párti  és szívesen megkóstolná így is.

Kedves és bíztató szavakat  is  kaptam ami nagyon jól esett.

Nem gondoltam  volna, hogy a brokkoli ennyire megosztó zöldség, most van a szezonja és egészséges finom is.

Akadt aki nemtetszését fejezte ki,  ez így van rendjén.( Én még csak  tanulgatom  a csoportba való beilleszkedést.) 

A legnegatívabb hozzászólás: „Nem néz ki gusztusosnak.

Olyan, mintha a maradékot ott hagyták volna.” nem mondom ,hogy jól esett ( szerintem ha valakinek ez a véleménye akkor kell tovább görgetni szó nélkül) de elgondolkodom rajta , hogy lehetne katonás sorba  állítani  a fusilliket legközelebb  a tányéron.   

 

A legelső hozzászólás : „Talán mert. nem tűnik finomnak?” kicsit meglepett  miből gondolja hozzászóló  melyik eleme az ételnek nem finom  a tészta a brokkoli vagy citrom  vagy  a megjegyzés arra vonatkozott mert nem finom ezért nem jelenhet meg  a hírfolyamban ? Ha ez a hozzászólás nincs talán nem is kezdek bele a "magyarázkodásba" a hangosan gondolkodásba.

Az eredeti kérdésemre az illetékesektől nem kaptam választ , de nagyon tanulságos volt a mai posztolás, ezúton is köszönöm a hozzászólóknak, hogy megosztották velem  a véleményüket bátorítottak vagy elmarasztaltak ..Várok mindenkit  szeretettel az oldalaimon.









Jó étvágyat ! 
 Ha tetszett a bejegyzés, recept, készítsd el te is, ha van kedved írd meg a véleményed, örülnék neki! Csatlakozhatsz a rendszeres olvasókhoz, vagy követheted a Rozmaring & ibolya Facebook, Instagram vagy pinterest oldalát is, hogy ne maradj le a blog újdonságokról ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...