2016. június 30., csütörtök

Limonádé meggyből




Savanyú  a meggy !!!- panaszkodott  a fiam  nagymamája, pedig gyönyörű és érett már.
Szerintem túl érett is, nehezen tudjuk szedni  a fáról már potyogott is.


meggy fa

Rengeteg meggy termett  az idén,ahogy tavaly is  a kicsi fácska nem is bírta el,  letörött a gyümölcs  súlya alatt az egyik ág.





meggy fa

Abból  édes  cukros  szirup készült,a  nagymama receptje szerint  a  másik felét nekem hagyta  fent a fán, csináljak belőle valamit, amit akarok.




limonádé


Nekem ízlik,  mi eszük  így is, amíg kigondolom mi lesz a gyümölcsből  a limonádéba is  ez kerül, csak úgy natúr .
Lesz majd meggy dzsem a reggelikhez, crostatába és egy üvegecske konyakos meggy télire.


Meggyes limonádé: 



limonádé


Kimagoztam  egy maroknyi meggyet és a kancsóba borítottam  majd felöntöttem ásványvízzel, azonnal gyönyörű mély bordó színe lett. A citromfű leveleken kívül más nem is került bele  savanykás üdítő, frissítő ital.






El tudnám képzelni  levendulával is ......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...